lørdag 27. oktober 2012

Prøver på nytt :)

Prøver meg på nytt :) slet litt her inne, så håper jeg får til nå. Blir litt stressa når æ ikke får ting til. :) Sitter nå å koser meg med TV...NRK1, der synger Adele så fint :) virkelig behagelig å høre på!

I dag har vi hat skikkelig uvær!! æ e absolutt ikke glad i vinter! beklage!! :) greit med litt snø på bakken, men ikke når det stormer så at søppelboksen lander på naboens tomt, da e det ille!! Men...vi velger sjøl å bo her så da får vi ta det som kommer :)



Se på dette bilde da :) høst, nydelige farger!! blir glad!! synd høsten er så kort, aom sommeren og er, e liksom bare vinteren som er lang, og takk vår skaper at vi har jula :) elsker jul!! da får æ ta frem min favoritt farge...RØD... e så glad i røde små detaljer :)

Ha en fin natt videre alle :)

7 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du har begynt å blogge. Jeg vet at mange vil bli beriket av å se ditt fine og lune hjem. J husker godt ditt julepyntet hus og håper du legger ut mange bilder i tiden fremover. J blogget tidligere, men la ned da j fikk guttene i tur og orden. Birgitte

    SvarSlett
  2. Takk Gitte :) Artig at du va innom. Æ har no ett alminnelig hjem da, men liker å pynte litt her og der, og kommer nok til å legge ut bilder etterhvert. Ser det tar mye tid med dette ja, men e det noe æ har så e det jo tid og når man ikke har vett å legge seg så kan æ vel komme innom her innimellom da og legge ut litt bilda :) Ha en fin natt :)

    SvarSlett
  3. Se der ja, nå er du i gang:))

    Her er mine bloggfavoritter som j følger og blir inspirert av.

    http://www.inspirasjonsguiden.no/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=97

    Birgitte

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips :) du skulle ha begynt å blogge igjen du å :)

      Slett
  4. Og denne er en favoritt.. hele norges favoritt. Hun vant årets fineste hjem.

    http://karlotteshjem.blogspot.no/

    Birgitte

    SvarSlett
  5. Fint at du ikkje gir opp. Stå på ,når æ får d til ,så får du også.
    Taakk for besøk på min blogg. Go helg og klem.

    SvarSlett
  6. hehe....Takk :) go helg til dokker å :)

    SvarSlett